úterý 26. dubna 2011

Facebook is shit !!!

Řekněte mi lidi,proč,nebo vlastně z jakého důvodu,jsem na tom zasraném facebooku víc než 3hodiny denně,v kuse?! Shit! Ne...
Už je mi špatně z toho,jak čumím ¨na to kdo co dělá,kdo jaký má problémy,kdo jak je šťastnej nebo při lepší zadanej. Jaký to má smysl... Kolik musí být lidí,kteří fakt jsou u toho 24hod.denně?! Jsem jenom kousek od nich,od neštěstí,od propasti. Někdo bere drogy,někdo moc jí,moc pije kávy...alkoholu
Já žiju Fuckbookem ("-_-(!)
Smustné....

Vzali mě na školu,nevím jak ji zvládnu,ale musím věřit a dělat něco pro to.
Chci být bez fuckbooku,neumím si to představit,ale musím věřit a dělat něco pro to.
Chci fakt zhubnout,mám z toho deprese a chodím kolem kuchyně jak kolem nepříteli,ale jestli chci být fatk hubená v plavkách,musím věřit a dělat něco pro to.

Máš taky nějaky sen?
.......
a děláš něco pro to ?

Žádné komentáře:

Okomentovat