středa 27. dubna 2011

Pokud už člověk má nějaký sen, měl by si za ním jít a splnit ho dokud to jde.


Jsem přijata,ano.. budu na soukromé škole,ano .. "blbší" člověk než já tam ani snad nebude. :D
Ale co ! Já se budu snažit,chci chci mít dobré výsledky...jejda,tohle slyším u sebe tak po prvé.
Místo tekno oblečení tam budu muset nosit společenské hadry,ne dobře,jenom ryfle jsou tam zakázány,dredy a pseudo dredy,ale tak chápete :D můj "šatník" bude muset být vyměněn.
Je to cestovní ruch,budu se muset každý den o prázdinách učit + ještě do prázdnin. Od zítra začínám :D
DOKÁŽU TO ! Už jenom pro mě samotnou.
Bude to makačka,ale cOo už :) Mám šanci a nechci ji propásnout tím,že mě vyhodí.....

No jinak koukám už pár let na Gilmmorovi,teď to dávají zase po dlouhé době,a nezklamalo :)
Super díly jejich humor žeru :) Beru antibiotika zítra ještě doma ale potom už jenom a jenom Tekk ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat